چگونه فکردیگران را بخوانیم؟

treasure-book

سلام و عرض ادب.شاید برای شما هم هیجان انگیز است که چگونه بعضی افراد می توانند ذهن دیگران را بخوانند.آیا تا به حال شده که شما هم دوست داشته باشید که بتوانید ذهن دیگران را بخوانید/؟ ما امروز برای شما تمرینی داریم که به شما کمک می کند ذهن دیگران را بتوانید بخوانید

در وضعیت مدیتیشن قرار بگیرید. سعی کنید اصول مربوط به مدیتیشن که در درسهای قبل گفته شده را انجام بدید و ذهنتون رو از افکار اضافه خالی کنید. بعد به چهره ی فرد مورد نظرتون فکر کنید و تک تک اجزای اون رو دقیق مجسم کنید. انگار دقیقا” چهره ی اون فرد  مقابل روی شماست. از گردن به بالا. انگار دقیقا” جلوی صورت شماست. بینی اش نزدیک  به بینی تان و پیشانیش نزدیک به صورتتون. بعد مجسم کنید اون چهره یه دور می زنه و دقیقا” روی صورت شما می شینه. دور می زنه یعنی در جهت شما قرار می گیره یعنی دیگه مقابل شما نیست بلکه انگار مثل یک نقاب یا ماسک روی صورت شما نشسته. انگار صورت شما به صورت اون فرد تبدیل شده. حالا بگذارید فکرها در سر شما به جریان در بیان. به مرور و بعد از رسیدن به یک مدیتیشن عمیق، در این حالت درک خواهید کرد که افکاری که به ذهن شما می آن، افکار اون فرد هستند. نکته : بهتره در دفعات اول این کار رو برای افرادی که به شما نزدیک ترند انجام بدید نه افرادی که مدتهاست ندیدینشون یا دوست ندارند با شما در ارتباط باشن. اما به مرور که در این مدیتیشن قوی بشید می تونید اون رو برای همه ی افراد انجام بدید. نکته : همیشه در تمرینات تله پاتی به کارمای تمریناتتون فکر کنید.
آیا اون آدم مایل هست شما افکارش رو بشناسید یا نه؟ پس اگه فقط برای یادگیری می خواهید این کار رو بکنید می تونید حتی با دوستی هماهنگ کنید که در ساعتی خاص به چیزی فکر کنه و بعد با اجازه ی اون روی این تمرین متمرکز بشید. تمرین : برای قوی شدن در این تمرین اگر عکس فرد مورد نظرتون رو داشته باشید هم خیلی به شما کمک می کنه. در حالت مدیتیشن قرار بگیرید و به عکس خیره بشید. بعد چشمتون رو ببندید و صورت اون فرد رو همون طور که در عکس هست ببینید و مجسم کنید. بعد از چند لحظه چشمتون رو ببندید و اون عکس رو مجسم کنید.
دوباره چشمتون رو باز کنید و عکس رو ببینید. اینقدر باید روی این تمرین متمرکز بشید که وقتی چشمتون بسته است طوری عکس رو ببینید که انگار دارید با چشمهای باز اون رو نگاه می کنید. در این حالت می تونید راحت تر صورت اون فرد رو مجسم کنید و سعی کنید فکر اون رو بخونید. ( بعد از گذاشتن صورت اون روی صورت خودتون به صورت ذهنی)تمرین : بعد از قوی شدن در تمرین قبل می تونید احساساتتون رو به اون فرد منتقل کنید. یعنی بعد از اینکه کاملا” تونستید صورت اون فرد رو مجسم کنید می تونید همون طور که در حالت مدیتیشن قرار گرفته اید مجسم کنید که مثلا” افکار تلخ از ذهن اون بیرون می رن و اون به شادی می رسه و می خنده. یا به سلامتی می رسه و احساس رهایی از درد و راحتی در صورتش شکل می گیره. تصویرش رو مجسم کنید که شاد میشه و لبخند می زنه و چشمهاش از شادی می درخشه.
از این تکنیک برای بهبود بخشیدن به کسانی که بیمار هستند می تونید استفاده کنید و کسانی که غمگین و افسرده اند. بعدها می تونید این کار رو با عکس تمام قد اون افراد و با تجسم تمام قد افراد انجام بدید اما برای شروع بهتره فقط روی تصویر صورتشون تجسم کنید. ( نظر خود من ، شخصا” ، اینه که تمرینات تله پاتی باید فقط برای موارد این چنینی استفاده بشن که در جهت خیر و صلاح همگان هستند نه برای استفاده های شخصی و تلقین افکار شخصیمون به افراد چون در این صورت می تونن انجام بگیرن اما کارمای خاص خودشون رو برای ما خواهند داشت!) تمرین بعدی که تکنیکی بسیار قویست برای تقویت تمرکز حواس به کار می ره و تمرین بسیار مفیدیست. هم برای افرادی که می خوان تله پاتی کار کنن مفیده و هم برای همه ی افراد چون قوی شدن تمرکز حواس به شما ، برای بهتر انجام دادن همه ی تمرینات مدیتیشن کمک می کنه.تمرین قوی برای تمرکز حواس :در مقابل آینه قرار بگیرید،به فاصله ی یک دستتون از آینه ، بایستید.
دستتون رو باز کنید و  فاصله تون رو با آینه تنظیم کنید و بایستید و بعد دستتون رو پایین بیندازید. بعد در همون  فاصله روی یک صندلی بنشینید. اول چشمه اتون رو ببندید و سعی کنید به وضعیت آرامش و سکوت در مدیتیشن برسید.وقتی احساس کردید که ذهنتون از فکر خالی شد چشمتون رو باز کنید و در آینه خودتون رو ببینید. با چشم راستتون به چشم راستتون تمرکز کنید و با چشم چپتون به چشم چپتون نگاه کنید. این کار رو در تاریکی انجام ندید یعنی باید نور اتاق کافی باشه تا بتونید راحت خودتون رو در آینه ببینید. روزی دو بار می تونید این تمرین رو انجام  بدید اما هر باری که انجامش می دید از ده دقیقه بیشتر نشه.( چون چشمون و ذهنتون رو اذیت می کنه.) تکنیک قوی دیگری برای خواندن افکار دیگران وجود دارد که به نام تکنیک پرسش و پاسخ  نامیده می شود. همه ی این تکنیکها بعد از اینکه ما در تجسم کردن تصویر فرد مورد نظرمان قوی بشویم انجام پذیر می شود.


خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 30 / 6 / 1395 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود